Věrnostní program

Členové věrnostního programu našeho hotelu získávají pravidelné a jedinečné výhody

Každému návštěvníkovi, který se stane členem našeho věrnostního programu, automaticky připíšeme bonus z každé platby na zákaznické konto:

​66% z ceny masážního křesla

25 % z ceny wellnessu (sauny, vířivka), sportovní haly a kávy Black Insomnia Coffee 453g

10 % z ceny nealkoholických nápojů, pokrmů a piva

 

Jak lze věrnostní kartu hotelu Amálka získat?

1. Stačí vyplnit online registrační formulář, vyčkat na sms zprávu a kartu si můžete vyzvednout přímo na recepci hotelu Amálka.

2. Registrační formulář je také možné vyplnit přímo na recepci hotelu Amálka, kde Vám bude věrnostní karta obratem vydána a do 24 hodin aktivována.

 

Jaké výhody věrnostní karta nabízí?

* Přednostní informace o novinkách a připravovaných akcích

* Konzumace vybraných pokrmů, nápojů a účast na akcích za speciální ceny

* Odpovídající procenta z Vaší útraty neboli bonus (dle jednotlivých služeb a pokrmů) ve výši 10 - 66 %, připíšeme na Vaši zákaznickou kartu, tou budete moci platit podobně jako s kartou kreditní

* Na věrnostní kartu je možné vložit kredit (využívá se především u dětí), se kterým pak mohou platit a nemusí mít u sebe hotovost

* Stav svého konta je možné zkontrolovat po přihlášení na stránky www.srazuamalky.cz

 

 

Jméno:
Příjmení:
Adresa:
Email:
Telefon: (ve tvaru: +420123456789)
Pohlaví:
Datum narození: (ve tvaru: 1.1.1970)

Vyberte si kategorii

Věrnostní karta

Poznámka

Podmínky věrnostního programu

1. Věrnostního programu hotelu Amálka se mohou účastnit všechny osoby, které dovršily věk 18 let (za děti mohou vyplnit formulář rodiče) a souhlasí s Podmínkami členství.

2. Členství ve věrnostním programu je bezplatné.

3. Účastníkem se stává každý zákazník, který řádně vyplní registrační formulář.

4. Karta bude do 24 hodin aktivována a zákazník ji ihned poté může využít.

5. Při předložení karty před placením účtu bude zákazníkovi na zákaznické konto načtena částka ve výši 10 - 66 % (dle jednotlivých služeb a pokrmů). Disponibilní částkou na platební kartě může zákazník zaplatit celý účet, či jeho část v restauraci Amálka.

6. Příslušná částka se na kartu načítá při platbě hotovostí nebo platební kartou. 

7. Bonusová částka za každou platbu může být připsána pouze na jednu zákaznickou kartu.

8. Pokud jste již našimi zákazníky, bude Vám nová věrnostní karta vyměněna zdarma přímo na recepci, po vyplnění registračního formuláře. Zůstatek ze staré magnetické  karty bude automaticky převeden na novou čipovou kartu. Zákazníci mohou výměnu uskutečnit nejpozději do 31.7.2017, poté budou kompletně všechny magnetické karty zrušeny a jejich konta vynulována.

9. V případě ztráty či poškození čipové karty bude vystavena karta nová za poplatek 100Kč, přičemž stávající hodnota nasbíraná na ztracené či poškozené kartě bude na novou kartu načtena. Ztracená či poškozená karta bude deaktivována.

10. Pokud zákazník nevyužije věrnostní kartu po dobu delší než jeden rok, tzn. 12 kalendářních měsíců od posledního pohybu na kartě, bude hodnota na kartě smazána a karta se stává neplatnou a bude deaktivována.

11. Každý člen hotelu Amálka uděluje registrací hotelu Amálka s.r.o. (jako správci) v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. v platném znění souhlas se zpracováním svých osobních údajů v rozsahu uvedeném při registraci (jméno, příjmení, telefonní číslo, e-mail, adresa a datum narození) za účelem získávání marketingových informací, jakož i zasílání obchodních sdělení prostřednictvím elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb. Člen věrnostního programu zároveň vyjadřuje souhlas s tím, aby tyto osobní údaje byly v plném rozsahu a k účelům výše uvedeným zpracovávány i prostřednictvím třetích osob pověřených pořadatelem, zejména agenturami pověřenými technickým zajištěním věrnostního programu. Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné. Člen klubu má právo svůj souhlas odvolat, a to písemnou formou na adresu sídla pořadatele, a dále práva dle § 21 zákona č. 101/2000 Sb., tj. zejména právo přístupu k údajům, které se jej týkají, a právo je opravit, zablokovat nebo požadovat jejich likvidaci. Člen klubu dává souhlas též s případným zveřejněním údajů v rozsahu jméno, název obce na webové stránce www.srazuamalky.cz v souvislosti s případnými soutěžemi konanými v rámci tohoto věrnostního programu.

12. Hotel Amálka s.r.o. má právo deaktivovat kartu člena věrnostního programu, v případě, že by takový zákazník prokazatelně používal kartu v rozporu s Podmínkami členství nebo se snažil zneužívat systém získávání slev, případně by jakýmkoli způsobem poškozoval dobré jméno hotelu Amálka s.r.o., anebo byl z těchto činností důvodně podezřelý, a to bez náhrady nákladů či škody, která by vyloučením mohla členovi vzniknout.

13. Provozovatelem tohoto věrnostního programu je společnost hotel Amálka s.r.o.

14. Vyplněním registračního formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů. 


Pro přidání této webové aplikace na úvodní obrazovku Vašeho zařízení stiskněte a pak Přidat na plochu

Nemám zájem.

Pro přidání této webové aplikace na úvodní obrazovku Vašeho zařízení stiskněte a pak Přidat na plochu

Nemám zájem.

Pro přidání této webové aplikace na úvodní obrazovku Vašeho zařízení stiskněte a pak Přidat do startu

Nemám zájem.